söndag 19 juni 2016

Teambuiling: olika ativiteter på Ven

Vilken härlig dag med teambuilding vi fick på Ven, tyvärr saknade vi sex personer från vår förskola. Vi startade med att träffas tidigt på morgonen för att åka med båtar från Råå.
Det var en dimmig resa men helt regnfri och lagom varm.

På Ven blev vi tilldelade varsin cykel och en stor väska till varje lag med uppgifterna som vi skulle göra under dagen. Bolaget som arrangerar de olika aktiviteterna på Ven heter Allt om Ven

Vi tog oss runt på ön med hjälp av en karta och svarade på frågor och gjorde olika uppgifter såsom måla tavlor, bada, fota olika platser mm. 
Jag kan rekommendera er att göra en sådan här dag med era kollegor, vi fick många goa skratt och en sönderkörd traktordörr☺

För mig blev fredagen extra intensiv då jag på kvällen var och uppvaktade min systerdotter Ina som tog studenten.
Tack för en trevlig studentfest med god mat och härligt sällskap!

Ha en härlig söndagskväll!/Maria   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen