torsdag 16 juni 2016

Sommarpresenter till chefer

I morgon ska mitt jobb och de andra pyssling förskolorna i Helsingborg och Höganäs till Ven, en ö som ligger i Öresund mellan Danmark och Sverige. Det är en väldigt populär ö att besöka sommartid.
Vi ska ha teambuilding och få uppgifter att göra tillsammans under vår cykeltur runt ön. Jag ser framemot morgondagen och hoppas verkligen att regnet håller sig borta.


Ikväll har jag skrivit kort och förberett presenter som våra chefer ska få som tack för det gångna året. 
I paketen finns den här underbara body butter från Nu Skin som passar bra att återfukta huden med efter sommarens sol och bad.



Den här texten står i korten:

Ett läsår med dig som utvecklingschef är nu till ända, 
vad ska nu hända?
En åtehämtningstid väntar 
nya krafter du hämtar
för att längta tillbaks till:
pedagogstrul
föräldraråd
analyser
lärandeindex
ekonomi
febex
barnantal
ja, listan kan göras lång......
 
Försöka att ta tillvara
allt gott som livet ger.
Se det stora i det lilla 
så kan guldkornen bli fler.

Ha en skön sommar och TACK för det här året♥

Nu är det dags för mig att säga God Natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen