onsdag 8 juni 2016

Shoppingdag på Gekås i Ullared

Jippi, äntligen har jag fått tillbaks min laptop och allt är kvar där det fanns innan den slutade fungera☺Det var moderkortet som fick bytas så det gick på reklamationen då datorn är 1½ år gammal.

Igår var äldsta sonen Kevin och hans flickvän Evelina med mig på en shoppingtur till Ullared, Evelina är från Bollnäs och har inte varit inne på Gekås tidigare. Vi tillbringade 6 timmar i ett nästan folktomt varuhus, det var inga köer någonstans!
Jag hittade väldigt många fina sommarkläder och köpte nästan en helt ny sommargarderob.

Nu när mina dokument är hemma igen kan jag berätta att det kommer ett nytt matematik material med sommartema att ladda ner i morgon. Ha en god kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen