måndag 30 mars 2015

Engelholmsglass fabriksförsäljning

I fredags var jag och mina systrar på möte i Ängelholm hos juristen som hjälper oss med bouppteckningen efter pappa. Efter mötet passade jag och min lilla syster Lotta på att titta in hos Engelholmsglass som har fabriksförsäljning.

Våra frysar är just nu fyllda med glass, jag köpte myyyyyyyycke glass, följande sorter blev det.
* 5 liter kladdkakeglass

* 5 liter lakritsglass

* 5 liter mint och chokladglass
* 1 paket Top80
* 1 paket Nougatti

* 1 paket Äpplepaj strutar 

Vi har inte provat alla sorter än men jag har en favorit bland de jag provat, lakritsglassen!



Här har jag hällt lite lakritspulver över glassen för ännu mer lakritssmak.

Ha en bra start på veckan!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen