söndag 29 mars 2015

Stöd till cancerforskningen

I dag kom jag att tänka extra på pappa och hur snabbt livet kan vänd och ta slut, det har redan gått mer än tre månader sedan han gick bort i cancer. Det är inte endast den som blir sjuk som drabbas, det berör alla runt om den sjuka också, för mig var det väldigt jobbigt att se pappa plågas av smärta.

Vad kan man göra för att bidra till att forskningen går framåt och att fler kan bli friska och överleva sin cancer?? 

Jo, man kan köpa ett sådant här fint armband för endast 100 kr:


Jag har skrivit om företaget ForLife tidigare och hur de tillverkar och säljer armband, halsband och Iphoneskal till förmån för cancerforskningen.
Insamlingen har nu inbringat över 100 000 kr till forskningen och mer ska det bli!
Deras webbutik hittar ni HÄR, där finns nya fina armband i svart med guld eller silver pärlor. Det finns också armband med mobilnummer som passar extra bra att ha på sina barns armar när man är i större människosamlingar. Jag tycker månadens armband med gröna pärlor är fint, passa på att beställa nu!


Var rädd om er och ta vara på tiden här och nu!
Kram

Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen