söndag 1 februari 2015

Viva Lakrits i ny smak

Häromdagen kom det ett nytt paket i brevlådan med nya produkter från Cloetta och jag har hittat en ny lakrits favorit!
Jag är med i Cloettas bloggnätverk och får nya produkter hemskickade att prova innan de kommer ut på marknaden.
Paketet som kom innehöll Läkerol Salty Caramel, Viva lakrits kristaller och Läkerol Dentafresh i smakerna Sweetmint, Menthol och Applemint.


Viva Lakrits Kristaller är en mjuk sötlakritskola med en god lakritssmak som föll mig i smaken, den påminner mig om klassiska Käck eller Kick som den nu heter.


Gillar ni sötlakrits tycker jag absolut att ni ska prova den v.7 när den kommer ut på marknaden. 
Sambons kommentar om den: Den är farligt god!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen