lördag 31 januari 2015

Lärmiljön på förskolan

Dagen började med att jag och mina två närmsta kollegor Malin och Madlen träffades på IKEA i Helsingborg, där åt brunch tillsammans, för att därefter inhandla några fler saker till vår lärmiljö på jobb.

Vi var sedan måååånga timmar på jobb för att sätta ihop och ställa i ordning sakerna, tyvärr tror man att allt ska bli klart direkt men oj vad det tar tid. 
En del hann vi dock med och jag vill visa er en bild på vad vi har gjort i vårt naturrum.


Vi hade en Kallax hylla från Ikea som vi har gjort om till en lekyta där man till exempel kan leka med djur, växter och diverse naturmaterial.

Hur har vi gjort?
Vi har klistrat fast ett fint tyg på en masonitskiva och satt fast den på den nu liggande hyllan, fiffigt eller hur!?

Vi har lite saker som våra vaktmästare ska komma och sätt upp till oss nästa vecka, så fler bilder på vår lärmiljö kommer!


Trevlig helg!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen