lördag 6 juli 2013

Sociala medier och inspiration

Hej!

Många av er använder säkert redan olika social medier som finns såsom ex. Facebook.
Det är via de olika sociala medierna som man når ut bäst för att göra reklam på olika sätt.
Jag har märkt det speciellt sedan jag startade blogga i november 2012.
Facebook är den sociala media jag använder flitigast.
På Facebook finns det som sin säkert vet olika grupper att vara med i och här kommer länkar till dem som jag är med i:

Ni har säkert fler grupper som ni är med i.

Inspiration
Det är roligt att vara en inspirationskälla för er. Jag får fin respons av er läsare via mejl och på Facebook.
Det gör det roligt att fortsätta skapa material och dela med mig av till er.
Själv tjänar jag inget på det mer än era fina ord och att mina egen tillverkade material kommer till användning hos fler barn runt om i landet.

Själv har jag hämtat inspiration på de här två bloggarna:
Maria Wedars berömda Förskoleburken

Somriga hälsningar/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen