fredag 5 juli 2013

Shopping

Hejsan!

När jag har semester och det inte är strandväder hamnar jag lätt i ett shoppingbehov!
Det har blivit lite shopping denna veckan mellan trädgårdsarbetet.


Den bästa prylen jag köpte var en fönstertvätt från kärcher. Putsade fönster med den i dag, så smidig att använda och den sölar inte ner eller lämnar ränder efter sig!
Kan verkligen rekommendera den!
Bilden är lånad här

Det blev även kläder som handlades på Cassels, två stycken klänningar att ha nu när sommaren är här! Passade bra då vi ska uppvakta min mamma som fyller 70 år idag!

Cassels säljer olika märke, ett som jag gillar är VILA!
De flesta butiker har rea just nu och man kan göra lite fynd om man vill!

Klänning 1:
Klänningen kommer från ONLY


Klänning 2:

Klänningen och linnet kommer från VILA!


Nu är det snart dags att fixa till sig inför dagens födelsedagskalas!Önskar er alla en skön fredag!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen