tisdag 19 mars 2024

Dekorativa sockor av hama pärlor till ROCKA SOCKORNA

Den 21 mars är det internationella Down syndrom dagen och då ska det rockas sockor.
Jag är moster till fina Alva som har Down syndrom💕
För att uppmärksamma Down syndrom dagen ytterligare har jag pärlat fin sockor i olika mönster.  
Om jag minns rätt kommer mönstret från Kreativa Karin. Sockorna får nu samsas med påskpyntet i vårt påskträd i trädgården.
Visst blir man glad av att se alla färgglada saker i vårt träd! Många som kommer förbi i gatan stannar och tittar.😊

Glöm inte att uppmärksamma internationella Down syndrom dagen på torsdag genom att bära olika strumpor!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen