måndag 23 november 2020

Adventbelysning 2020

Hösten känns just nu väldigt grå och trist. Jag brukar ta fram julbelysningen helgen innan första advent och i år kändes det verkligen som det var dags. Nu lyser det verkligen upp i vår trädgård. Jag gillar ljuset och det får mig att må extra bra under den här mörka årstiden.
Jag fick köpa lite nya belysningar till trädgården och är så glad att jag hittade flera fina belysningar.  
På Rusta hittade jag en ljusslinga som är 75 m lång, ni hittar den HÄR. Just nu är det 50% rabatt på den! Den har jag lagt i vår häck ut mot gatan.
Till vårt uterum hittade jag de här fina stjärnorna, även dem på Rusta.

Under våren, sommaren och hösten lyses vår trädgård upp av solcellsbelysningar, nu får julbelysningarna ta över. 
Vår uteplats har dekorerats med en ljusslinga med belysning som påminner om istappar. Den är köpt HÄR. Slingan har ett fint och behagligt sken.

De här fina ljusträden som jag satt i varsin kruka sidan om bänken lyser upp fint och jag funderar på att dekorera den med lite pynt. Vad tycker ni? 

Apropå jul så ska jag avsluta julfilmen Christmas Land som jag haft igång medans jag skrivit det här lilla inlägget!

Jag önskar er en fin start på den här adventsveckan!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen