onsdag 10 april 2019

Gratis arbetsblad med påsktema

De senaste dagarna har förberedelserna inför morgondagens påskfest tagit en del av min tid, det ska bli skönt när den här intensiva veckan är över. 

I kväll tittar jag in för att tipsa om gratis arbetsblad med påsktema som jag hittat på två olika sidor. Hos 
123homeschool4me finns sex olika arbetsblad där man ska färglägga påskbilder efter nummer.

Ni hittar arbetsbladen HÄR
Hos planes and balloons hittar ni sex gratis arbetsblad där man ska rita färdigt äggen och formerna i påskäggen. Man kan även färglägg äggen. Ni hittar dem HÄR

Hoppas ni hittar något som passar till just era barngrupper eller elever. Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen