måndag 10 december 2018

Julpyssel till förskolebarn av tomma toalettrullar

Hur har ni det i julförberedelserna? Jag har själv haft fullt upp med att gå på olika tillställningar. Tiden har inte räckt till för att titta in här lika ofta som min ambition är. 

Idag vill jag passa på att tipsa om några julpyssel som man skapar av tomma toalettrullar, något som alla har hemma. Alla bilderna är lånade hos Pinterest.


 Till de här fina renar används även pinnar.
En skorsten som tomte kan kryper ner i.
 En söt pepparkaksgubbe med armar och ben av kartongpapper.
En gran där toalettrullarna målas och klistras ihop. 
 Fler fina alster att skapa inför julen.

Jag älskar verkligen Pinterest där man kan få tips och inspiration på allt man letar efter!

Ha en fin fortsättning på veckan!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen