måndag 12 november 2018

Vilken julbild passar på skuggbilden?

Kan ni tänka er att det är julafton om bara 6 veckor! Här hemma har jag redan börjat med förberedelserna, igår putsades några av fönsterna och jag bakade mina goda skurna pepparkakor.

Ett nytt material med jultema har jag också hunnit tillverka, jag delar med mig av det till er idag.

Det är ett material där man ska hitta julbilden som passar ihop med skuggbilden. 
Materialet består av ett ark med åtta skuggbilder och av åtta bilder julbilder med färg.


Vid intresse av materialet: 
Man behöver inte ha eller skaffa Dropbox för att ladda ner materialet gratis!
Materialet laddar ni ner själv! Jag har fått mejl om att det fungerar hur bra som helst att använda Ipad och Iphone vid nerladdning När ni klickar på länken till materialet, så väljer ni sedan den lilla fyrkanten med pil vid adressfältet och väljer sedan spara pdf i Ibooks.

LÄNKEN: Vilken julbild passar på skuggbilden

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som är nedladdningsbara på bloggen.


Önskar er en fin kväll!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen