måndag 10 september 2018

Shopping med snabbleverans från PARTYKUNGEN

INNEHÅLLER REKLAMLÄNK
Nu när hösten är här tycker jag det passar bra att ha fest med goda vänner som boostar feelgood hormonerna i kroppen.
Precis som i fjol kommer det att bli en kräftskiva. Inför festen har jag letat runt på nätet efter dekorationer och festartiklar.
Hos Partykungen hittade jag allt jag sökte.
Jag köpte hattar, haklappar, tallrikar, servetter och dekorationer.
Varorna beställdes i onsdagskväll och kom redan i fredags, det kallar jag bra service! Vill ni titta på vad PARTYKUNGEN har att erbjuda, klicka HÄR.

Nedan ser ni ett urval av maskeradkläder som finns hos Partykungen!


This post contains adlinks from Adviral



1. Öltjej / 2. Ölflaska / 3. Kostym / 4. Pingvin / 5. Cheerleader / 5. Catwoman

Trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen