lördag 8 september 2018

Husvagn och husbil mässa på Elma i Jönköping HOBBY EXCELLENT 495 WFB 2019!

En stor del av vår lördag har vi tillbringat på Elmia husvagn och husbil mässa i Jönköping. 
Som namnet säger är det en mässa där fina husvagnar och husbilar visas. Jag visste att det fanns en stor uppsjö av husvagnar och husbilar men att det finns så måååånga olika varianter som visades på mässan hade jag ingen koll på. 

Jag tycker att vår husvagn är fin men när jag såg alla nya fina vagnar ser jag vilken utveckling det är på husvagnarna och vilken snygg design dem har fått. Nedan ser ni ett collage med bilder på en husvagn som vi gillade:
En likadan husvagn som jag har fotat ovan kan ni se en film på nedan. Det är en Hobby 495 WFB, det är en lagom stor husvagn i vårt tycke. Hoppas ni förstår vad som sägs i filmen, det är på danska😄


Vi kom inte hem med någon ny husvagn men vi kom hem med en ny dörrmatta och en ny servis till vår vagn☺
De här fina sakerna köpte vi av Campout på mässan, deras hemsida hittar ni HÄR.

Nu känns kroppen extra trött efter en heldag på vift, önskar er en God Natt när den kommer!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen