måndag 4 september 2017

Gott från #Cloetta

Det är alltid lika spännande när det kommer ett nytt paket från Cloetta. En låda med en massa nyheter att testa, jag har verkligen hjälp här hemma med att prova☺
 Gillar ni plopp? Då ska ni testa de nya smakerna, Salty Caramel och polka. Jag har hittat min nya favorit bland alla sorters plopp. SALTY CARAMEL. Den är inte så söt i smaken. Man känner en klar carmel smak och en uns salt, det är en bra avvägning av båda smakerna, den är super god.
Produkterna kommer att finnas i butikerna från v.37, den finns redan i Hemmakvälls butiker! Vill man ha en sötare plopp ska man köpa plopp polka! Personligen tycker jag att den var för söt.
 Plopp Salty Caramel
 Plopp Polka

Har ni provat några av Läkerol DentaFresh Pro tidigare? Nu har den kommit i två nya smaker, Eucalyptus och Lemongrass. DentaFresh Pro är en tuggpastill som innehåller 50% xylitol, vitamin B och Kalcium, vilket hjälper till att förebygga karies och stoppa syraattacker. Wow så fräsch jag kände mig i munnen efter att tuggat på en tablett, vilken smak är då godast?
Båda smakar bra men lemongrass gillar jag bäst av de två. Ni hittar de här produkterna i butik v.38.
DentaFresh Pro Lemongrass
DentaFresh Pro Eucalyptus


Nu kommer center i en ny smak, Cappuccino. Jag som gillar kaffe tycker verkligen om den goda smakkombinationen av mjölkchoklad, toffee och cappuccino. Den smälter i munnen, ni hittar den i butikerna v.38.
Center Cappuccino

I förra lådan från Cloetta fick jag prova Malaco Crazy Face för första gången. Nu har den kommit i ytterligare en Malaco Crazy Face Hot påse med två ny smaker, Burning Mango och Flaing Red Fruit. De har en hetta som blir starkare ju fler kulor man äter. Godiset har en mjuk, seg konsistens och är fylld med pulver vilket ger en överraskande ”crazy” smaksensation. I varje påse finns en mix av två smaker. Då Stellan gillar starkare mat passade de här kulorna honom, jag tycker dock att de är för starka.
Malaco Crazy Face Hot 

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.


Bilderna:Mina egna


Jag önskar er en härlig start på veckan!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen