torsdag 21 september 2017

Finaste tavlorna från Poster Store

Gillar ni som mig heminredning och behöver lite nytt till hemmets väggar så ska ni passa på nu! Jag har fått möjlighet att ge alla mina läsare en bra rabatt på Poster Stores fantastiska sortiment. 
Poster Store är en av Sveriges största webbutiker inom högkvalitets posters och ramar. 
Foto taget på kvällen
Då det finns så mycket fina posters/affischer att välja på och att det är svårt att se framför sig hur det kan se ut med en tavelvägg rekommenderar jag er att klicka in på inspirationssidan, som ni hittar HÄR. Om ni klickar på de olika bilderna så står det tydligt vilka posters och ramar som finns med på bilden. Jag tog hjälp av den när vi valde våra tavlor.
Foto tagit i dagsljus
Affischerna trycks i svanmärkta tryckeri och på ett papper som heter Scandia 2000 White. Pappret är miljöcertifierat.

För att få till en tavla så behövs ju fina ramar också, välj mellan guld, svart, vit, ek, silver och koppar färgade ramar. Jag valde svarta ramar till mina posters. Ramarna är väldigt smidiga att öppna och stänga.

Ett inredningstips är att kombinera små och stora tavlor med varandra och skapa en tavelvägg eller ett arrangemang på en tavellist.
Jag har valt poster Angel i stl 50x70 cm och poster Fellings i stl 30x40 cm. Följande text står på den: Fellings are much like waves, we can`t stop them from coming but we can choose which ones to surf.

Min leverans skickades i måndags och kom fram i tisdags! Tack för snabb leverans och fina varor Poster Store!!
Tavlorna kommer att få sin plats på den här väggen i vårt vardagsrum när Stellan har tid att sätta upp dem.

Erbjudandet som jag kan ge er i samarbete med Poster Store är 20% rabatt på alla posters och prints, ni använder er av rabattkoden malund68 i kassan för att få rabatten, den är giltig tom 30 september.
Vill ni vara med och tävla om ett presentkort på 500 kr rabatt på alla produkter i ett köp så följ mig på mitt Instagram konto malund68 så hittar ni tävlingen där senare i kväll.


Jag bara älskar våra nya tavlor♥

Nu blir det att hoppa i träningskläderna och gå på kvällens zumbapass. Trevlig kväll!/Maria 

2 kommentarer:

  1. Helt fantastiska posters! Vi har skaffat våra från https://www.minposter.se, bra priser och ett enormt utbud! Använd koden IT20 för 20%

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen