lördag 16 september 2017

Fina saker från Zelected By Houze

Detta är inget sponsrat inlägg.
Jag har skrivit en hel del inlägg om Zelected By Houze (ZBH) fina saker, anledningen är att jag tycker mycket om deras saker och att jag var säljare för deras saker för några år sedan.
ZBH är ett företag som säljer heminredning via homeparty och via deras hemsida. Fastän det gått några år sedan jag slutade som säljare så går jag på homeparty och köper produkter av dem.


I förra bad jag en kollega som skulle på en visning att beställa ett par saker till mig.
Jag beställde deras fina lyktor som heter bublé, de säljs i 2-pack och man väljer mellan liten eller stor. Det här är den lilla modellen.
Jag beställde även deras tvål för att jag gilla den fina flaskan. Doften heter crisp champagne och luktar fantastiskt gott. Till flaskan kan man köpa en tassel (tofs), vilket jag gjorde och det blev så fint.

Här hemma har vi många av ZBHs fina saker och jag måste bara visa den här fina lyktan som fanns med när jag började sälja hösten 2012. 

Den heter Rostig lykta ”Antique” med stjärna. Den har verkligen åldrats med charm.

Trevlig lördag på er!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen