lördag 12 augusti 2017

Gräsänkans shopping fynd

Sedan i torsdags har jag varit gräsänka, Stellan är i Sälen och är just nu ute i spåret för att göra ytterligare en cykelvasa. Vad gör jag då, jo jag shoppar, går på tjejträff och snart bär det iväg på kräftskiva.

Härom dagen skulle jag bara inom Väla (köpcentrum utanför Helsingborg) för att hitta något att ge till värdparet/värdparen på helgens fester. Jag kom inte hem med någon gåva till värdparen men fina saker till mig själv☺På Väla hade en ny modebutik öppnat Quinte, de har även butiker i Höganäs, Ängelholm, Halmstad och Båstad.
Jag fyndade ett par shorts från place du jour och en stickad tröja från Garcia jeans.

I torsdags när jag var i Höganäs för att hämta bilen som varit på service blev det även ett besök inom Lager 157 där jag hittade en cardigan, en ryggsäck, linne och strumpor.
Det är alltid lika roligt att shoppa, extra roligt när man kan fynda lite varor.

Nu ska jag göra mig redo för kvällens kräftskiva och ta på den nya stickade tröjan till ett par vita byxor! 
Trevlig lördag på er!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen