fredag 30 juni 2017

Sommaren...hallå var är du?

Nu längtar jag efter sol och semester.....nedräkningen till semestern har börjat, nu är det endast 4 arbetsdagar kvar.

Solen får gärna börja värma lite redan nu så att vi kan fortsätta med vårt trädgårdsprojekt med att förbereda för att lägga sjösten intill huset. 

1000 kg sjösten är beställt och kommer att levereras hem snart och då vill jag att underarbetet ska vara klart. Vi beställde stenen hos Bauhaus



Som rabatt avgränsning har vi köpt rabattkant stål "Rappne Garden", den är framtagen i samarbete med Bo Rappne som är med i TV programmet Äntligen hemma. Den är i obehandlad stål och kommer att få fina slitningar med åren.
Vi köpte dem hos Jem & Fix


Bilderna är lånade hos Bauhaus!

Nu håller jag helg och önskar er en härlig sådan!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen