söndag 21 februari 2016

Homeparty med kläder från House of Lola

Förr tyckte jag det var vanligt med homepartys av olika slag, det känns som om det har minskat, fler använder sig av showroom dit man kan ta med sina vänner och titta på sakerna.
I eftermiddags var jag på ett homeparty med kläder från House of Lola, jag hade aldrig hört talas om det märket tidigare. I kollektionen finns bland annat tröjor, byxor, blusar och klänningar, ni hittar deras kollektion HÄR. Jag tycker att många av plaggen måste ses live, då de inte alls är lika snygga på bilderna i webbshoppen, så som den här som jag beställde:

Jag föll för de fina detaljerna som knapparna längst hela ryggen ger.

Bilderna är lånade från House of Lolas hemsida!

Ha ett skönt slut på veckan och till er som har sportlov nästa vecka vill jag önska en härlig ledighet!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen