söndag 7 juni 2015

Härlig start på juni 2015

Min laptop har inte varit igång sedan i onsdags, dagarna har bestått av firande av olika slag.
I torsdags hade vi sommaravslutning med uppträde inför föräldrarna i ett fantastiskt fint sommarväder, på kvällen firade vi att Stellan hade klarat del 1 av 2 av sin utbildning med att gå ut och äta.

Sjung om studentens lyckliga dar.......... I fredags firades studenterna i Helsingborg, jag var på två trevliga studentuppvaktningar med god mat, dryck och trevligt sällskap, dagen slutade en bit in på natten. 





Igår spelade bandet GASBOX på rockbåten i Helsingborg. Gasbox är ett danskt tributeband till Gasoline. De spelade många härliga låtar och sångarens röst är väldigt lik Kim Larsens!



Nu ska jag skjutsa Stellan till Helsingborg där han ska gå på Gents och bli rakad!

Trevlig söndag på er!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen