lördag 13 juni 2015

Dagar i bilder

Vilka härliga dagar jag har haft.....verkligen livsnjutning!!
I torsdags var jag och ett par kollegor hembjudna till Anna som arbetar i köket på jobb.
Kvällen bjöd på babbel, bubbel, mat och härliga skratt!




Den fantastiska maten som Anna bjöd på hade hon lyckats trolla fram på endast två timmar, vilka härliga smakkombinationer det var, bara jag tänker på maten vattnas det i munnen.
Tack Anna, Lena, Malin och Madde för en super trevlig kväll!!


Igår bar det iväg med husvagnen och min älskling till Växjö, där vi bland annat har besökt domkyrkan, Kronobergs slottsruin och



Teleborgsslott. Domkyrkan imponerade inte så mycket på oss, kanske beror det på att vi har besök Lunds domkyrka som är mycket större.

Vi bor på Evedals camping som ligger väldigt fint intill Helgasjön med bad och hopptorn. I morgon bär det av hemåt igen och nedräkningen till semestern fortsätter några dagar till!

Nu blir det filmtittande medan regnet smattrar mot husvagns taket!/Maria 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen