söndag 3 maj 2015

Minnen från foton

Det har gått 4½ månad sedan pappa dog i cancer och igår tömde vi det sista i han hus som skulle köras återvinningsstationen. Nu väntar vi på att juristen som vi har anlitat ska kalla oss till arvskiftet.

Jag tog med mig hem två lådor fulla med fotografier som pappa hade.



Idag har jag tittat igenom bilderna och fått mig många skratt och härliga minnen.
Många av bilderna har pappa tagit när han och hans särbo varit på sin mååååånga resor, några bilder på en ung pappa och en del på oss andra i familjen.


Den här bilden som jag har beskurit tog pappa när jag konfirmerades, tror det var 1983!

Den här bilden är tagen på ett kalas hos pappa i början på 90-talet!

Ja, bilder är roligt, de ger tillbakablickar och minnen.

Trevlig kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen