lördag 10 maj 2014

Fungerande länkar till materialen

Den här dagen har bland annat bestått av att lära mig mer om geocaching av min syster och svåger. Jag var med när de lade ut en geocach i dag.

Barnen på jobb tycker det är spännande med geocaching sedan de hittade en av en slump och för att utveckla det vidare kan vi nu med hjälp av tekniken och gps hitta fler.


Ett par timmar av lördagen gick åt att leta efter en bh som man kan ta av axelbanden på, efter att ha besökt sex olika butiker och provat ca femton olika, hittade jag en! 


Jag har nu lyckats skapa nya länkar till alla nedladdningsbara material, skulle någon inte fungera så var snäll och mejla mig på malund68@hotmail.com.


God kväll!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen