söndag 16 mars 2014

Trevlig helg

Hoppas ni har haft en trevlig helg! För oss blev det en utekväll med vänner igår. Vi hade bokat bord på restaurang Edelweiss i Helsingborg (Tysk restaurang). Där spelas live musik, vilket jag brukar tycka är trevligt, dock inte igår då det spelades jazz:-(
I vilket fall som helst så var maten god, för mig blev det Berlinerschnitzel med bacon, svamp,brunsås och pommes frites!


I stället för dessert valde jag en god kaffedrink med baileys i!


Jag har varit extra seg idag och inte fått så mycket gjort, men vad gör det?

Tack alla som var med i går, det var super trevligt trots musiken:-)

Nu ska jag krypa ner under en filt i soffan och titta på TV! Ha det så bra! /Maria                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen