tisdag 25 februari 2014

Snygga löpare

Har ni som vi haft vårvarmt ute? I helgen blev det till och med lite trädgårdsarbete i vårsolen, HÄRLIGT!! Jag har hunnit få lite vårkänslor lagom tills det ska bli lite kallare igen.

I förra veckan gick jag inom inredningsbutiken Village på Väla (Väla är ett stort köpcentrum i utkanten av Helsingborg) och fyndade ny löpare som nu är lagda på köksbordet.

Den fina skålen är från Zelected By House, den finns inte längre i deras sortimentet.

Village gick i konkurs för ett tag sedan och är nu en del av Haga Hem. I mars kommer dem att ha en nyinvigning på Väla när de byter namn till Haga Hem!
Jag kommer säkert att titta in där igen på invigningen:-)
 
Njut av vårsolen!/Maria



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen