onsdag 17 juli 2013

Starka naglar med TRIND


Det finns mycket reklam runt om oss dagligen, omedvetet lyssnar man på den! Är ni som mig och sjunger med i reklam sånger? Har även ni köpt saker för att ni har sett det på reklam?
Jag är en person som lätt kan handla saker efter att sett dem på reklam! (Till Stellans stor förtret!).
 Vissa saker har jag faktiskt köpt efter att släkt, vänner och bekanta har rekommenderat dem!
 Så var det med fönster putsen:-)

Reklam
Nu ska jag göra reklam för något som verkligen fungerar!!!
Jag har under olika perioder varit och gjort mina naglar fina med gel och allt vad det innebär. Har man väl börjat (vet ni som har/gör naglar) så måste dem underhållas med regelbundna besök!!
Mina naglar är sköra och bryts lätt, dem blev ännu sämre efter att jag slutatde med nagelbehandlingarna:-(!!

TRIND nagelstärkare

Jag har provat olika sorters lack som ska stärka naglarna utan att hittat något bra tidigare.

Nu säger jag bra TRIND!!! 

Det kommer alltid att finnas en sådan här hemma hos mig!!

Resultatet

Hur ser då mina naglar ut??
Jag började med lacken i slutet av maj månad och får fila dem regelbundet för att hålla dem lagom långa=)) Hållbara och fina naglar har jag fått!!
Lacket ska användas varje dag enligt bruksanvisningen!! Jag har penslat nytt 1 gång i veckan och fått det här fina resultatet:


En lack som verkligen fungerar och håller vad den lovar, det är så reklam ska vara=))

Ha en super bra kväll! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen