onsdag 26 juni 2013

Laminering av material


Hejsan!

Oj, en intensiv sista jobb vecka innan semestern är snart slut!
I morgon är sista arbetsdagen innan min välbehövliga semester börjar.
Det är mycket som ska fixas med att packa ner sina saker, då vi flyttar in
i vår fina nybyggda förskola efter semestern.
Så här ser det ut nu på det nya bygget:

Bilderna är lånade här.

LAMINERING

Så många olika sorts laminerings plast det finns, både bra och mindre bra!
Nu tänkte jag ge er ett förslag på bra och väldigt prisvärd laminerings plast.
Sist jag var på Gekås i Ullared köpte jag laminerings plats till jobbet av märket proove.
Det innehållet 100 fickor och kostar endast 90 kr/förpackning!

Jag laminera hela A4 ark (klipper inte först)
Plasten håller ihop och det fungerar bra med prooves laminerings plast.
Så här ser den ut:

Ha en trevlig kväll!/Maria

















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen