fredag 28 juni 2013

Stor lagerutförsäljning av Zelected By Houze

Hejsan!

Äntligen har min semester börjat och det känns underbart.
Jag började dagen med att ta ett träningspass med gräsklipparen i trädgården.
Det ska bli skönt att ha 4 veckor ledigt och inte ha så mycket planerat, utan ta dagen som den kommer:-)

Lagerutförsäljning på ZBH

I dag körde jag ner till Zelected By Houze lager i Furulund i Skåne och fyndade på deras OUTLET som är öppen hela helgen! Bor ni så ni har möjlighet att ta er dit är det värd ett besök.
Jag har redan många av sakerna i min kollektion som fanns där. Till hösten kommer jag inte att fortsätta som säljare för Zbh och ska gå igenom min kollektion och välja ut vad jag ska behålla och vad jag ska sälja. Blir inte lätt då jag gillar mycket av sakerna.

I samma hus som lagret finns även en liten butik som heter The Hills som oxå har mycket fina saker.
Här kommer några bilder på vad jag fyndade:
De små ljuslyktorna kostade 20 kr/st, det stora zinkhuset 80 kr och tavlan 40 kr!
Verkligen fynd priser eller hur!?

Önskar er alla en trevlig helg! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen