lördag 11 maj 2013

Bloomingville

Hejsan!

Skönt med en lugn dag.......fast tvätten behöver vikas och golven behöver dammsugas är allt kvar på samma plats som i morse! Konstigt:-)
Lite nya material har jag hunnit påbörja.

Bloomingville

Har ni hört talas om Bloomingville? Det är ett Danskt företag som startade år 2000, dem har flera återförsäljare runt om i bla. Sverige. 
Jag tycker dem har jätte fina saker. Ni kan bläddra i deras vårkatalog här
Den här fina skylten har jag köp från Bloomingville:

Jag beställde den via en återförsäljare på internet. http://www.holmbytorp.se/se/
Snabb och smidig leverans, jag kan rekommendera er att titta in på deras sida!

Vår hall
Hallen innan skylten kom på plats.
Skylten på plats.

 Önskar er en trevlig lördagkväll!/Maria
                                                 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen