fredag 20 juli 2018

Mamma Mia 2 Here we go again

Äntligen är den här......Mamma Mia 2, igår blev jag bjuden av min fina vän Anette att se den på bio! TACK SNÄLLA😘
I den här filmen varvas dåtd och nutid. I dåtiden får man följa Donna i hennes ungdom, hur hon hamnade i Grekland och hur hon träffade de tre killarna som sedmera kom att bli Sophies pappor. 
I nutiden får man följa Sophie som har tagit över det grekiska pensionatet på ön Kalokairi och gör allt för att förverkliga sin mammas dröm.
Jag vill inte skriva mer om handlingen men nedan kan ni se en trailer på filmen:
Filmen är enligt mig helt klart sevärd, till stor del pågrund av de härliga ABBA låtarna som sjungs i den. Det är lätt att dras med i musiken🎶🎵

Trevlig helg! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen