onsdag 6 december 2017

Hitta andra halvan av julbilden

                                                       INNEHÅLLER ANNONSLÄNK
Under de senaste veckorna har jag tillverkat material som passat de äldre barn och tyckte att det var dags för något till de yngre barnen! Ett pedagogiskt material med jultema för de yngre barnen har skapats ikväll.
Övningen är enkel och går ut på att hitta andra halvan av julbilden. 
Materialet består av ett ark med 8 fasta julbilder med text och av 8 lösa julbilder.
Gör så här: Behåll arket med bild och text helt och klipp ut de andra halva julbilderna.


Vid intresse av materialet: 

Jag kan inte lägga tid på att mejla material som man själv kan ladda ner!Jag vet att det fungerar bäst på att hämta materialen via en dator. Tror att man behöver ladda ner dropbox till telefon eller surfplatta för att kunna hämta materialen.
Om den här sidan kommer upp så klicka längst ner på "Nej tack, fortsätt till nedladdning" om ni inte vill skaffa dropbox.




Gör så här: Klicka på länken som jag har lagt in i slutet av inlägget. (länken har oftast samma namn som materialet) Låt dropbox ladda klart sidan innan ni trycker på ladda ner.På min dator hamnar materialet i "hämtade filer", det kan man nog välja själv! Sen är det bara att skriva ut och laminera materialet. OBS! Klicka inte direkt på skriv ut i dropbox, då riskerar ni att få halva sidor!
Länken: Hitta andra halvan av julbilden

Nu är det dags att leta present till sambon: LÄNKEN


Ha det så bra!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen