lördag 17 december 2016

Invigning av årets julklapp från jobb

Helg igen och den har tyvärr börjat med att jag har sovit mig igenom halv dagen, jag har åkt på förkylning deluxe😐 Det slår sällan fel att den kommer när jag börjar min julledighet, (ska endast jobba på onsdag när vi har julfest) jag börjar jobba igen den 9 januari. 
Vi ska ha julen hos oss så jag hoppas att jag tillfrisknar och får orken tillbaka snabbt igen.
Årets julklapp från jobb är mini kastruller som kan användas till olika sorters mat. I kväll invigde vi dem med gratinerade potatismos som vi åt tillsammans med fläskfilé, broccoli och café de paris sås. Jag tycker det ser trevligt ut att servera med en liten kastrull på tallriken.

Jag önskar er en trevlig helg, själv ska jag gå på sparlåga och kurera mig!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen