söndag 9 oktober 2016

Gamla (GeKå´s) och nya shoppingställen (Nicco & flygstaden outlet)

I fredags efter jobbet hämtade jag min mamma och sen körde vi till GeKå´s i Ullared och shoppade. Jag fick köpt julklappar, lite till hemmet och en massa annat fint.
Med alla de här bonuscheckarna kändes det extra lyxigt att handla☺
Jag har funderat på att handla påslakan i lin till oss och har tittat på olika ställen, alla har kostat runt 1000 kr setet, till min stora glädje hade GeKå´s fina set till ungefär halva priset.
En bild kommer sen när de är tvättade och på plats i sängen.

I går föreslog Stellan (till min stora förvåning) att vi skulle besöka en butik som han hade sett utanför Halmstad som han trodde skulle intressera mig. Det är en klädes och inredes butik som heter Nicco lifestyle & outlet som ligger i en jättefin omgivning och butiken är i en gammal lada. De säljer bland annat kläder från isay, ett märke som jag inte kommit i kontakt med tidigare och en massa andra märkeskläder såsom Hunkydory och Odd Molly. Jag kom hem med ett par nya scarfsar☺.

När vi var så nära Halmstad körde vi även till F
lygstadens shoppingområde, där jag ville besöka Flygstaden outlet butik som jag följer på instagram och som bland annat säljer Ajlajk kläder. 

Tyvärr kom vi dit 10 minuter innan de stängde så jag hann bara prova en tröja som jag köpte.
Jag föll för detaljerna på armarna och ryggen!

Båda de här två för mig nya butikerna kommer jag att besöka fler gånger!! 

Nu håller jag söndagskväll och önskar er en skön sådan!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen