tisdag 12 januari 2016

Aj aj aj

I dag blir det inga matiga middagstips här.......för min del blir det flytande föda efter att jag blivit opererad i munnen.
Vi har alltid proteinpulver hemma som jag ibland tar innan träningen eller efter träningen, den här finns i smakerna jordgubb banan och choklad hos Svenskt kosttillskott, de har många andra produkter att välja mellan till bra priser.

Vad har jag opererat? Jag har under många år haft knutor i nedre gommen och har fått reda på att de är ofarlig. I somras började den ena växa och jag fick besvär av den så därför blev det operation.
Innan operationen
Operationen som var med lokalbedövning gick bra, den tog endast ca 30 minuter. Nu efteråt gör det ont och ömmar, tur att det finns smärtstillande! 
För min del gäller det att ta det lugnt och inte lyfta något tungt de närmaste dagarna så jag tror att jag lägger mig på soffan igen☺
Kram Maria

2 kommentarer:

  1. Vem utförde operationen? Tandläkare eller läkare på Hälsocentral?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej!
      Jag opererades på käkkirurgi mottagningen på Helsingborgs lasarett.

      Radera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen