onsdag 2 september 2015

Nya godisfavoriter från Cloettta

I går hämtade jag ut ett nytt paket som levererats med nyheter från Cloetta, det är alltid lika spännande att öppna paketen. Den här gången var det ett extra stort paket med mååånga nyheter som jag kommer att prov under veckan.


Paketet innehöll: Läkerol Yup cola sour, Gott & blandat supersalt, center mint, crispy bite, polly puffar sea salt och tre påsar med torrostade jordnötter med olika smaker.  



Min käre sambo älska jordnötter och han ska få vara med och smaka på de olika sorterna och få lämna sina omdöme. Jag återkommer med det när vi har smakat.


I dag har jag provat Polly Puffar Sea Salt.
När jag hör ordet polly tänker jag på de klassiska polly som är sega med mörkt eller ljust choklad överdrag. Polly puffar sea salt ser mer ut som kina puffar och är krispiga majspuffar med havs salt som är doppade i mjölkchoklad.
Puffarna smälter i munnen och har en perfekt kombination av söt och salt, det är helt omöjligt att sluta äta de när man väl har börjat:-)

Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.
Bilder:Maria

Nu är tänderna borstade och sängen kallar! 
God natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen