torsdag 10 september 2015

Fräscha friska smaker från cloetta

Nu har jag provsmakat alla godsaker som jag fick från Cloetta och jag har hittat ett par nya favoriter, som Crispy Bite blåbär:



Det är en chokladbar med en frisk och god smak av blåbär, den är gjord av fullkornsrån, yoghurt och är täckt med mjölkchoklad och strösslad med torkade bär. Hädanefter kommer jag inte att köpa "vanlig" kexchoklad utan köpa den här goda chokladen som har en välbalanserad smak utan att var söt.
Crispy Bite kommer även att finnas med tranbär. Efter vecka 38 när de lanseras kommer de endast att säljas hos Pressbyrån och 7-eleven.




Nya smaken som center kommer i är en god mintchokladfyllning. Center finns redan i original toffee och i salmiak.




Har ni testat Läkerol YUP? Den finns redan nu i smakerna Wild Sour, Salty Licorice och Green Sour. Snart finns Läkerol YUP Cola Sour i butikerna. Det är en god mjuk sockerfri pastill med fräsch cola smak. tabletterna har ett överdrag med sursandad xylitol, vilket gör att de första smakar surt för att sedan ha en god cola smak. Då de inte är söta i smaken gillade jag de extra mycket.


Alla omdömen är mina egna och det är upp till mig om jag vill skriva om produkterna.
Bilderna:Mina egna

Snart är det helg igen och det känns extra bra den här veckan! Ha det bäst fina ni! Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen