lördag 4 juli 2015

Första semesterveckan 2015

Min laptop har inte varit framme på flera dagar och det har inte blivit av att jag bloggat heller, det har varit härliga dagar som har varit fyllda med aktiviteter.
Här kommer några bilder på det:

Veckan startade med att jag gjorde underbart god jordgubb och rabarber sylt, receptet hittar ni HÄR
 
Vi hittade den här skönheten på Blocket och nu har underdelen blivit underrede till en betongskiva som Stellan gjutit, så här fint blev det:

Vi ska ha andra stolar till som jag håller på att slipa och ska måla!

Härligt bad i min systers pool och grillning vid pappas hus som systerson har köpt.

I torsdags blev det en fyra timmars lång båttur med Sundsbussarna som i samarbete med 39+ hade anordnat den. Turen gick norröver längst Helsingborgs och Höganäs kusten. Det spelades livemusik och dansades ombord.

Igår blev det en dag på stranden med året första dopp i havet, ett svalkande dopp i 21 gradigt vatten! HÄRLIGT!

Idag har jag haft besök av min vän Anette och hennes dotter Rebecca, vi har solat, snackat och fikat ihop.
Jag bjöd på laxpaj till lunch, receptet på den kommer senare idag eller imorgon. Nu ska jag iväg och bada i min syster pool, vi hörs/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen