måndag 9 mars 2015

Vårfint hos Zelected By Houze

Gillar ni heminredning? Jag tittar ofta efter nya saker till hemmet och har sedan jag var säljare hos Zelected By Houze massor av fina saker från deras sortiment i hemmet. Som tur är förnyas en stor del av sortimentet hos dem varje vår och höst, så det har blivit nya saker även efter att jag slutade som säljare.

Bilden är lånad på www.zbh.se

Försäljning av sortimentet sker på homepartys och bor ni i nordvästra Skåne och är intresserade av en visning kan ni kontakta Sara Arlebäck som är konsult för ZBH.
På Saras hemsidan HouseLoving hittar ni hennes telefonnummer och kan boka visning, där kan man även beställa varor i hennes webshop.


Klicka på länken nedan för att bläddra i vårkatalogen från Zelected By Houze.


Ha det så bra!/Maria

2 kommentarer:

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen