fredag 6 februari 2015

Pyssel för barn till alla hjärtans dag

Jag har hittat ett par alla hjärtans dags pyssel till som jag vill visa er idag.


Vad sägs om det här fina hjärtan som man enkelt gör med sina tummar, papper och lite färg. Bilden är lånad på pinterest.


Av tre hjärtan i olika storlekar kan man skapa ett fint lejon. 
Jag har gjort mallar till den som man kan skriva ut och använda om man vill.
Bilderna är mina, iden har jag hittat på pinterest.




Vid intresse av mallen:
Gör så här: Klicka på länken som jag har lagt in i slutet av inlägget. 
Låt dropbox ladda klart sidan innan ni trycker på ladda ner.
På min dator hamnar materialet i "hämtade filer", det kan man nog välja själv! Sen är det bara att skriva ut och klippa ut mallarna:-)
Klicka på länken nedan för att ladda ner mallen som pdf.

Mall lejon

Trevlig kväll alla fina läsare!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen