söndag 28 december 2014

Cocktail dress till garderoben

Året närmar sig sitt slut och jag ser framemot ett nytt år med nya friska tag och med förhoppning om slippa fler tråkigheter.

I dag var vi på gudstjänst i Bjuvs kyrka, där pappa nämndes i tacksägelsen och prästen tände ett ljus för honom. När vi precis hade satt oss i kyrkan flög en fågel in där och var med under hela gudstjänsten, ett tecken från pappa kanske!? Nästa gång vi ska till kyrkan blir på pappas begravning.



Lille julafton körde jag och Kevin till Ullared för att jag ville göra något, där hittade jag en läcker cocktail dress, dock inte som jag kan ha på mig till nyår. Den här klänning är till förvaring av smycken odyl.


Den rymmer väldigt många smycken, på ena sidan finns det genomskinliga plastfickor i olika storlekar och på den andra kardborrband att hänga halsband och armband i.


Längst ner finns öglor som man kan hänga scarfar i.
Nu har det blivit ordning bland mina smycken!

Trevlig kväll alla fina läsare!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen