lördag 15 november 2014

Raus pedagoger tog hem pris på Pysslingdagen 2014

Vilken härlig pysslingdag vi hade i Stockholm igår.
Tänk er att ca 1300 medarbetar från Pysslingens förskolor runt om i landet samlades på kongresshallen i Stockholm för att lyssna på olika föreläsare och ha den trevlig dag tillsammans.


På scenen stod bland annat Ann Söderlund, Manuel Knight och Lisa Ekström. 


Jag gillar Ann och hade höga förväntningar på hennes framförande, tyvärr tyckte jag inte att hon levererade fullt ut idag, det kändes tamt och inte förberett.  


Manuel var rolig att lyssna på , han berättade lite om sina konstiga upplevelser när han kom till Sverige, han fick stående ovationer av publiken.



Lisa som driver företaget Kamoja har jag lyssnat på tidigare, hon är väldigt lätt att lyssna på, hon delar med sig av sina erfarenheter på ett roligt och humoristiskt sätt jag.

Varje år har Pysslingen prisutdelning till medarbetare i olika kategorier, i år var det Årets pedagog, Årets arbetslag, Årets kock och Årets prestation. Raus förskola (mitt jobb) var nominerade i årets pedagog och årets arbetslag. Min kollegor Lina, Caroline och Gabriella i arbetslaget Fjordlaxen vann priset ÅRETS ARBETSLAG. Grattis tjejer!!



Kvällen avslutades med after work med god dricka, snacks och live band.

Tack alla arrangörer till Pysslingdag för ett fantastiska arbete!

En trött men super nöjd Maria säger God Natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen