tisdag 25 november 2014

Adventsfint med ljus och julkulor

Som jag skrev i helgen händer det mycket tråkigheter runt mig just nu, familjemedlemmen som jag skrev om i lördags är min pappa, vi har nu fått reda på att han har lungcancer och metastaser i skelettet på olika ställe. Nu får vi vänta och se vad för behandlingar han ev ska få. Nog skrivet om tråkigheter idag!

Jag vill visa er hur vår adventsljusstake 2014 ser ut, jag tyckte det var dags för en ny variant efter att haft samma i 3-4 år.


Zink krukorna och zink brickan är köpta i Zelected By Houze outlet butik på nätet.
Vad tycker ni om de små söta julkulorna?
Jag hittade dem på Rusta, som hade mängder av fint julpynt och pyssel, kulorna är 2 cm i diameter och fanns i flera olika färger. 



Jag som gillar att göra egna presentpåsar och dekorera egna tändsticksaskar hittade fina julstickers.


Här har det blivit adventspyntat, det är härligt med fina ljusstakar i fönstren och utebelysning i trädgården.



Den tid som har gått kan vi inte få tillbaka, även om vi kan lära av den.
Framtiden är inte ännu vår, även om vi planerar för den. Vår tid är nu.
Vi har bara idag.
Charles Hummel, författare

God natt!/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen