måndag 3 mars 2014

Intensiv vecka

Jag har inte glömt er! Tiden har inte räckt till att hinna titta in här! Den här veckan har det blivit många sena kvällar för mig.
I tisdags kväll hade vi ett trevligt föräldramöte med bland annat en power point presentation om hur vi arbetar med barnen och hur de är med och påverkar sin dag på förskolan.


I går var jag på en modevisning av Capri collections fina kläder, jag funderar på att beställa en tunika som jag eventuellt kan använda på Andreas (yngsta sonen) kommande student. Så här ser den ut:
Bilden är lånad av capri collection

Vita leggings och mina snygga sandaler i samma jeansblåa färg kan nog bli fint eller var tycker ni?

Jag vill tipsa er om en bra gåbort present i stället för en blomma. Doftljus med text på glaset som jag hittade i söndags på Väla. Just nu brinner ett av dem i vårt badrum.

Ljusen finns med tre olika dofter och texter och är köpt hos Bossons Home Outlet på Väla köpcentrum.

Jag vill redan nu önska er en trevlig helg, min har redan börjat jag är ledig i morgon! /Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen