lördag 2 november 2013

1 år med blogg=))

Skål och trevlig allhelgonahelg!

Vinglaset är köpt hos www.zbh.se


Oj, oj ,oj vad tiden har gått snabbt, i dag är det ett år sedan jag började blogga! Från starten av bloggandet till idag har det hänt en hel del och jag har gjort mååååånga inlägg här! Från att haft enstaka läsare till att ha ca 8000 sidvisningar per månad här på bloggen är fantastisk roligt! 
Det Ni underbara läsare som sporrar mig med er fina ord via mejl, personlig kontakt och kommentarer! TACK!!
Visst är det värt att fira?!

Jag har själv utvecklats och min inlägg från starten ser annorlunda ut mot dem jag skriver nu!

Så här såg de två första inläggen ut som jag skrev för ett år sedan:

Hej världen!
02 Nov Okategoriserade
Hejsan och välkomna hit! Jag har funderat ett tag på att börja blogga och kände att nu var det dax att ge det en chans!
Zelected by Houze
02 Nov Heminredning
Jag gillar heminredning och vill uppmärksamma er på Zelected by houze fina saker som ni bla kan se på http://www.zbh.se
Här kommer länkarna till gällande kataloger:

Höstkatalogen http://np.netpublicator.com/netpublication/n81634997
Julkatalogen http://np.netpublicator.com/netpublication/n79472618
I september i år började jag som konsult för Zelected och visar dessa fina saker på homeparty! Om ni är intresserad av en visning i Helsingborgs regionen så kontakta mig på: maria.lundblad@zbh.se

I dag försöker jag ha med minst en bild per inlägg för att jag tänker så här: Ett bild säger mer än tusen ord!
Jag önskar er alla en fortsatt trevlig helg!/Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen