måndag 28 oktober 2013

Nytt till hemmet: SNYGGA KUDDFODRAL

Hur har ni det i stormen Simone? Det är med skräckblandad förtjusning som jag ser på vädret, det är fascinerande vad vädrets makter kan göra! Vi kan bara stå sidan om och titta på!

I dag när jag körde hem från jobbet blev det lite shopping till bland annat hemmet, nämligen kuddfodral. Vilket vi har mååååånga av!! De gamla åkte av och de nya åkte på och så här fin blev det:




Kuddfodralen är köpta på Spring Hills utförsäljning i Helsingborg som har försäljning till på lördag 2 oktober. 

Nu ska jag titta på cancergalan! Hej så länge!/Maria


2 kommentarer:

  1. Hej!
    Snygga fodral.

    Också fina på http://www.colorfulliving.eu/cushion-covers/

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Hej Jessica!

    Ja, där var många fina kuddfodral och udda mönster, roligt!

    Hälsning
    Maria

    SvaraRadera

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen