torsdag 11 april 2013

Home Sweet Home!!

Nu är jag hemma igen efter två dygn inlagd på sjukhus.
Alla undersökningar visade inga konstigheter och jag mår efter omständigheterna bra.
Läkarna hitta inga klara orsaker till smärtan men misstänker att det är gallbesvär.

Den värsta undersökningen var Gastroskopi, det var jätte jobbigt och obehagligt. Jag hoppas att ingen av er ska behöva gå igenom det.

Jag har sedan 1994 haft problem med gallan och har fått anfall 5-6 gånger under de här 19 åren. Det konstiga är att anfallen kommer med 3-7 års mellanrum.
Ja ja, nog med det, nu ser jag framemot en skön helg som enligt meteorologerna ska bli varm i Skåne!
Ha det så bra!
Kram
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen