fredag 1 januari 2021

Nyårsafton i bilder

Vi firade en lugn och rolig nyårsafton tillsammans med några vänner hemma hos oss.
Kvällen startade med bubbel och popcorn.
När vi har gäster tycker jag att det är kul att duka bordet fin i tema efter årstid eller traditioner. Till nyår blev det dukat i silver, guld och glitter.
Jag pysslar och skapar till dukningarna, som exempelvis placeringskorten nedan.
Till våra bjudningar och fester gör jag också olika aktiviteter. Till nyår hade jag gjort påsar med olika aktiviteter. Påsarna med klockor på skulle öppnas en i timmen fram till tolvslaget.
Vi åt en Nyårssupé som vi hade beställt från restaurang Via 95 i Helsingborg. Maten var väldigt god och det är riktigt skönt att använda catering till nyår. Nedan ser ni menyn.

Jag vill passa på att önska er en fin start på 2021!
Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en kommentar, jag läser alla kommentarer och svarar så fort jag kan!

Leta i den här bloggen